čtvrtek 24. května 2012

čtyřiadvacátý květen

sukně, zelené tílko H&M; bílé tílko Ann Christine


25 komentářů:

  1. já jsem opravdu tak strašně moc ráda, že jsi zase tady))
    outfit je nejúžasnější))

    OdpovědětVymazat
  2. juuuu to je boží!
    a jsem strašně ráda, že už zase bloguješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :-) tu sukni mám taky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jsi úžasná! a ta sukně je super))

    OdpovědětVymazat
  5. slusi ti to !!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. krásný outfit;)=) jsem ráda, že zase přispíváš;) nebo, že jsi přispěla;)=)

    OdpovědětVymazat
  7. strašně ti to sluší:)) jsi nádherná! <3

    OdpovědětVymazat
  8. štrašne sa mi páči tvoja farba vlasov :) akí odtieň používaš ??

    OdpovědětVymazat
  9. tys mi neskutečně chyběla :) sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  10. už jsem si myslela, žes s blogem nadobro sekla, jsem ráda, že jsi zpět! :)
    krásný outfit, líbí se mi ty navrstvené topy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásný outfit. Nechtěla by si zase přidat nějaký článek? Tvůj blog mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Outfit je krásný,moc ti to sluší a už se nám nadobro vrať a obšťastňuj nás tvýma skvělýma článkama.))*

    OdpovědětVymazat
  13. nádherný outfit i fotky:)

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší !

    jsme nové p.čtenářky blogu, oplatíš kdyžtak prosím?:)
    vitaestbonum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. tak tenhle outfit je extrémně povedený! :)

    OdpovědětVymazat
  16. you look amazing, love your sunglasses! :)
    kiss

    OdpovědětVymazat